Thursday, January 29, 2009

Alamak!

Hari ini merupakan hari yang agak meletihkan.Tak tau la kenapa. Waktu dalam kelas Chemistry tadi,banyak kali jugak saya menganggukkan kepala.Bukannya tanda faham. Tanda mengantuk tahap maksima.Selepas tu,saya dan rakan-rakan saya, saudara Najib, Danial, Hilmi dan Izzat menuju ke restoran Kabsa untuk memenuhkan perut yang masih belum diisi. Penat mengunyah ayam, saya pulang ke bilik dengan harapan untuk menyiapkan assignment Math 101 yang harus ditelan oleh mailbox lecturer saya selewat-lewatnya petang esok.

Alamak, asal terbukak youtube ni??

Sekali ada episod baru Rona Roni Makaroni.Kejap lagi la buat. ( Amaran: Jangan amalkan budaya ini)



p/s: Comel pulak Syarifah Amani ni. Sorry la en.Khalis.hehe..

4 comments:

Anonymous said...

wah ada ur friend nama najib... teruja lak aku...hehe
nway, baru tahu ko ada blog..

PencintaRempeyek said...

actually, ktaorg panggil dia bijan.saje nak bagi formal sikit.

2206 said...

emmm...sanggup ko gune name sebenar aku dlm blog ko...sepak kang...ahahah...

PencintaRempeyek said...

ala bijan..hensem pe nama 2.hehe..